Blijf op de hoogte

Abonneer u op onze nieuwsbrief en ontvang als eerste ons laatste nieuws, onze nieuwe collecties, promoties en uitnodigingen voor onze events.

#ninovezomert 16/6 en 17/6 #ninovezomert 16/6 en 17/6

NIEUWS | 8-06-2018 : 08:00 | Lees meer

Zomers shoppingevent in de Ninoofse binnenstad op:

 

- zaterdag 16/06 (van 10u tot 19u)

- zondag 17/06 (van 14u tot 18u)

 

Wat mag je verwachten? Zwoele cocktails aan de strandbar, hippe foodtrucks, gezellige zithoekjes, music, dj's en kinderworkshops voor de allerkleinsten.

 

Bij Regine Bis tik je superkoopjes uit vorige lente- en zomercollecties op de kop.

 

Kom zeker langs en wie weet maak jij wel kans op een citytrip naar Barcelona!

SUMMER DEAL DAYS! SUMMER DEAL DAYS!

NIEUWS | 8-06-2018 : 08:00 | Lees meer

Vanaf zaterdag 9 juni ontvang je 30% korting bij aankoop van 2 stuks uit onze lente- en zomercollecties!*

 

Welkom!

 

*Uitgezonderd juwelen, sjaals en accessoires

KORTINGSACTIE op al onze regen- en donsjassen! KORTINGSACTIE op al onze regen- en donsjassen!

NIEUWS | 23-05-2018 : 08:00 | Lees meer

Trotseer de onweers- en regenbuien in stijl en ontvang 20% korting op al onze trench-, regen- of donsjassen van o.a. Beaumont, Bulté, Max Mara Weekend, Accent, .... *

 

Oh ja... en wacht niet tot de bui over is...maar dans in de regen!

 

* Actie geldig t.e.m 31/5/2018.

STOCKVERKOOP 19-20-21/4 - zonnige RONDE prijzen! STOCKVERKOOP 19-20-21/4 - zonnige RONDE prijzen!

NIEUWS | 16-04-2018 : 08:00 | Lees meer

Doorlopend open van 10u tot 18u op:

 

- donderdag 19/4

- vrijdag 20/4

- zaterdag 21/4

 

Keuze uit tal van trendy merken zoals Liu Jo, Lucky Lu Milano, Weekend Max Mara, Marella, Very Simple, Coco Mio, Eva Kayan, Monari, Giovane, Amania Mo, Accent, Atmos, Terre Bleue, ...

 

Welkom!

 

ACCENT FASHION DAY -  zaterdag 7 april van 10u tot 18u ACCENT FASHION DAY - zaterdag 7 april van 10u tot 18u

NIEUWS | 5-04-2018 : 08:00 | Lees meer

De lente is eindelijk in het land! En dat vieren we tijdens onze populaire Accent Fashion Day!

 

Op zaterdag 7/4 presenteert een professionele mannequin de mooiste silhouetten uit de lente- en zomercollectie van Accent terwijl u in onze winkel geniet van een glaasje bubbels en een hapje.

 

Bij aankoop vanaf 250€ ontvangt u bovendien een prachtige luxe-shopper van dit mooie Belgische label!

 

Enjoy Fashion - Enjoy Summer - Enjoy Accent

 

EXTRA OPEN - zondag 11/3 van 14u tot 18u EXTRA OPEN - zondag 11/3 van 14u tot 18u

NIEUWS | 10-03-2018 : 08:00 | Lees meer

Nog tot vandaag geniet je van 10% directe korting op de volledige lente- en zomercollectie!

 

#primavera #lenteshoppen #kevertreffen #ninove

 

Blijf je graag op de hoogte van onze nieuwe merken, events en acties? Schrijf je dan zeker in op onze nieuwsbrief of like onze pagina op facebook!

LENTE-OPENDEUR: 10% directe korting LENTE-OPENDEUR: 10% directe korting

NIEUWS | 28-02-2018 : 08:00 | Lees meer

Opendeurweek van 3 t.e.m 11/3

 

Ontdek de nieuwste lente- en zomertrends, onze gloednieuwe merken (o.a. Heartmind, Alpha Studio, Lee and Me, Seventy, ...) en onze uitgebreide schoenencollectie van o.a. het Belgische label March23.

 

Binnenkort een leuk feestje in het vooruitzicht? Bij Regine Bis vind je zonder twijfel de perfecte outfit! Wij zorgen dat je zal stralen op dat communie-, lente-, huwelijks- of jubileumfeest!

 

EXTRA OPEN: zondag 4/3 en zondag 11/3 (kevertreffen Ninove) van 14u tot 18u!

 

Reminder: klantenparking aan de achterkant van onze winkel (via Kaardeloodstraat).

 

Tot snel!

 

 

 

FASHION DISCOVERY DAYS - 22|23|24|25 februari FASHION DISCOVERY DAYS - 22|23|24|25 februari

NIEUWS | 22-02-2018 : 08:00 | Lees meer

Ga je een feestelijk voorjaar tegemoet? Let us inspire you!

We verwennen je met een glaasje bubbels en een leuke attentie*!

 

EXTRA OPEN: zondag 25/2 van 14u tot 18u!

Ontdek onze collecties op www.reginebis.be

Like onze pagina op facebook!

 

Bij aankoop vanaf 200€ uit de nieuwe collectie.

Zolang de voorraad strekt.

1 per klant.

Een fantastisch 2018 gewenst! Een fantastisch 2018 gewenst!

NIEUWS | 1-01-2018 : 08:00 | Lees meer

Wishing you peace, love, laughter, good health and... a lot of stylish outfits ;-)

 

- het team van Regine Bis -

Onze cadeaubon: leuk om te geven én om te krijgen! Onze cadeaubon: leuk om te geven én om te krijgen!

NIEUWS | 18-12-2017 : 08:00 | Lees meer

Cadeautjesstress? Geen inspiratie?

Met een cadeaubon van bij Regine Bis maak je gegarandeerd je mama, zus of vriendin blij!

 

Sunday shopday! Sunday shopday!

NIEUWS | 16-12-2017 : 08:00 | Lees meer

Op volgende zondagen is onze winkel open:

 

- zondag 17/12/2017 van 14u tot 18u

- zondag 24/12/2017 van 10u tot 15u

- zondag 31/12/2017 van 10u tot 15u

 

Welkom!

Win een van onze stijlvolle kerstcadeaus! Win een van onze stijlvolle kerstcadeaus!

NIEUWS | 15-12-2017 : 08:00 | Lees meer

Bij ons vier je kerst in stijl!

Vind jij de zilveren of gouden champagnekurk in onze champagnebowl? Dan ga jij vanaf zaterdag 16/12 naar huis met een van onze fantastische en stijlvolle cadeaus onder onze kerstboom!

Benieuwd welke cadeaus je zoal kan winnen? Like onze pagina op facebook en stay tuned!

* 1 kans per betalende klant

* actie geldig tot 31/12/2017 of zolang de cadeautjesvoorraad strekt ;-)

|| Black Friday Weekend || || Black Friday Weekend ||

NIEUWS | 22-11-2017 : 08:00 | Lees meer

Geniet het hele weekend van 20% KORTING op de VOLLEDIGE wintercollectie*! #shoptillyoudrop

 

* actie enkel geldig op vrijdag 24/11 en zaterdag 25/11

* niet van toepassing op juwelen en accessoires

It's time to build up your autumn/winter wardrobe! It's time to build up your autumn/winter wardrobe!

NIEUWS | 18-09-2017 : 08:00 | Lees meer

Benieuwd naar de nieuwste herfst- en wintertrends? Kom gerust eens langs in onze winkel!

Wil je graag op de hoogte blijven van onze nieuwe collecties, events en opendeurdagen? Schrijf je dan zeker in op onze nieuwsbrief of volg onze facebookpagina!